Czy „influencer” jest właściwy dla twojego marketingu internetowego?

Autor: admin

Tego typu marketing będzie właściwy dla twojej firmy, jeśli:

  1. Grupa docelowa jest częstym użytkownikiem portali społecznościowych.

Jak być może zauważyłeś, obszar aktywności „influencerów” znajduje się w sieciach społecznościowych. Dlatego ważne jest, abyście państwo określili, czy społeczeństwo do którego chcecie się zwrócić ma pochodzić z tego typu portali.

  1. Twoja firma chce zdobyć wiarygodność.

Jeśli jesteś zainteresowany dotarciem do opinii publicznej poprzez osobę szanowaną przez swoich zwolenników, której opinie są traktowane z szacunkiem, będzie to miało bardzo pozytywny wpływ na wiarygodność twojej marki. Pamiętaj, że ludzie czują się bardziej komfortowo i pewnie, gdy słyszą zalecenia od ludzi, którym ufają i których podziwiają.

Jak pozostać w podświadomości twoich klientów?

  1. Dążysz do poprawy wizerunku marki.

Jeśli chcesz nie tylko wypromować swoją markę, ale także starać się pozycjonować swoją firmę poprzez emocje, opowiadać historię lub być obecnym tam, gdzie jest twoja publiczność.

  1. Szukasz sławy.

Influencer może mieć tysiące, a nawet miliony śledzących. Współpraca z taką postacią niewątpliwie sprawi, że twój produkt zostanie zauważony przez dużą część jego publiczności.

  1. Chcesz ulepszyć zaangażowanie użytkowników.

Nie chodzi tylko o zakup produktu. Ważne jest również nawiązanie solidnych i trwałych relacji z potencjalnymi klientami.
W 2018 r. Coca-Cola przeprowadziła swoją globalną kampanię przy wsparciu z Instagrama. Przy udziale mniej niż 30 osób z różnych obszarów udało się wygenerować wskaźnik zaangażowania na poziomie ponad 8%.
To, co chcemy osiągnąć, to zaangażowanie konsumenta. Chcesz, aby użytkownicy mieli zaufanie i zwracali się do marki, gdy muszą rozwiązywać pewne sytuacje życiowe. Coś, co można osiągnąć dzięki temu marketingowi.

  1. Rozszerzenie grupy klientów.

Nie musisz po prostu dotrzeć do swojej grupy docelowej. Jednym z kluczy do wywierania wpływu na marketing jest możliwość rozszerzenia treści twojej marki na konsumentów, którzy szukają wyjątkowych i oryginalnych doświadczeń.

Podobne